Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблеми с климатик на 147-ца

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблеми с климатик на 147-ца

    Здравейте.
    Имам проблем с климатика.Проверен е фреона,пресостата,компресора също работи.
    Компресора започва да работи принудително от релето,но не тръгва перката и налягането отива на 30 бара...Щом се извади релето,перката тръгва(!)
    При диагностиката показва грешка в компресора "Прекъснат".Излиза грешка B 1793,но не се дава обяснение,какъв точно е проблема.Изчиства я,но щом запали колата,тя се появява отново.Прегледах няколко теми тук,но нищо не намерих.Порових се и в нета,но нищо...
    Въпроса ми е,какво точно е B 1793?

  • #2
    ...
    Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 14:09.

    Comment


    • #3
      Благодаря колега.Утре пак съм в сервиза и дано тръгне

      Comment


      • #4
        ...
        Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 14:09.

        Comment


        • #5
          Преди месец я пуснах тази тема,оттогава досега съм похарчил доста пари,загубих няколко дни,за ядовете няма да говоря,а резултата е нулев...
          Ходих и до Ауто Италия,където ми казаха,че дава грешка в пресостата.Двама монтьори го проверяваха и казаха,че работи.И понеже и релето е здраво,онзи ден проверихме и кабелите на буксата,която влиза в пресостата.С кабел,от минуса на релето(в този минус,когато се подаде минус директно от акумулатора,системата работи без проблеми)проверихме всичките 4-ри кабела на буксата(5-тия е минуса,който влиза в пресостата).Та кабелите не са прекъснати.Тоест,от пресостата не се връща импулс...
          Пак върнах на положение,той да не работи.Поръчах нов,днес го монтирах и познайте - няма никой....Номера на стария е 28 30 08,а на новия е 28 30 00,като в магазина ме увериха ,че това е датчика.Иначе са абсолютно еднакви.Даже и гумичките им за уплътнение е с един и същ,зеленикав цвят.
          Нямам си идея какво да правя."Параграф 22"...
          Дали и този пресостат,който е на колата е друг?Някой има ли идея?

          Comment


          • #6
            А пробва ли с друго табло за управление?
            Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
            Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
            Peugeot 508 RXH 02.2013

            Comment


            • #7
              Ако имаш предвид "модула" на конзолата,то той си работи.Когато пуснахме принудително системата,настроих градусите на двете зони при максимално допустимата разлика от 5 градус(27 от едната и 22 от другата)и си работят без проблеми.Днес ми казаха,че имало и втори датчик за налягане,някъде около акумулатора.Единия бил за ниското,а другия за високото.Аз знам само за този под десния фар(за него не знам,кое налягане мери).

              Comment


              • #8
                Пресостата който е на филтъра под десния калник мери високото налягане .Когато системата започне да дига налягане трябва да ти тръгнат перките да охлаждат фреона и налягането започва да спада .

                Comment


                • #9
                  Пресостата е проверен,и то няколко пъти.Въпроса ми е дали има втори освен него?Днес още един човек я проверява и той ми каза,че има възможност да има втори датчик.Днес излезе някаква грешка P0530."Грешка на датчик за налягане".Провери пресостата и каза,че работи....

                  Comment

                  Working...
                  X